* * * Během jara a léta budou naskladněny oblíbené druhy vyprodaných i nových hvězd * * *
Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 5 001,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. Obchodní podmínky
  3. Reklamace poškozené zásilky

Postup při doručení poškozené zásilky nebo poškozeného obsahu zásilky kupujícímu:

Reklamaci doručené poškozené zásilky u dopravce uplatňuje pouze kupující. Ten je povinen překontrolovat neporušenost obalu ihned při převzetí zásilky od dopravce. Je-li zásilka evidentně na první pohled poškozená či s porušeným obalem, v žádném případě ji kupující nesmí převzít a je povinen sepsat ihned na místě s přepravcem reklamační zápis z důvodu doručení zásilky viditelně poškozené. O této situaci kupující neprodleně vyrozumí prodávajícího (e-mail, vnitřní pošta či telefon).


Převzetím zásilky od dopravce se kupující stává majitelem zásilky včetně jejího obsahu! Převezme-li kupující od dopravce poškozenou zásilku a chce náhradu, musí neprodleně zásilku včetně veškerého obalového materiálu vzít a u dopravce uplatnit reklamaci a žádat o náhradu škody – vrácení hodnoty obsahu zásilky.

Pokud není obal zásilky při převzetí od dopravce poškozen, je kupující povinen ihned po převzetí otevřít zásilku a překontrolovat zda zboží není poškozeno či nechybí. Zjistí-li kupující při rozbalení zásilky, že je obsah zásilky poškozen či cokoli chybí, doporučujeme ihned zboží i obal nafotit. Kupující je povinen nejpozději následující pracovní den po převzetí zásilku reklamovat u dopravce včetně obalu a balícího materiálu a žádat o náhradu škody – vrácení hodnoty obsahu zásilky. O reklamaci zásilky kupující neprodleně vyrozumí prodávajícího (e-mail, vnitřní pošta či telefon).

Prodávající nehradí škody způsobené dopravcem, u kterých nebyl dodržen výše uvedený postup!

Děkujeme Vám a doufáme, že budete nadále využívat našich služeb.

Obchodní podmínky

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz