RODINNÁ FIRMA
RUČNÍ VÝROBA VLASTNÍCH NÁVRHŮ
JIŽ MNOHO LET NA TRHU
PŘES 560 DRUHŮ
ZBOŽÍ SKLADEM
- Úvod
- Obchodní podmínky
- Reklamace poškozené zásilky
Postup při doručení poškozené zásilky nebo poškozeného obsahu zásilky kupujícímu:
Reklamaci doručené poškozené zásilky u dopravce uplatňuje pouze kupující. Ten je povinen překontrolovat neporušenost obalu ihned při převzetí zásilky od dopravce. Je-li zásilka evidentně na první pohled poškozená či s porušeným obalem, v žádném případě ji kupující nesmí převzít a je povinen sepsat ihned na místě s přepravcem reklamační zápis z důvodu doručení zásilky viditelně poškozené. O této situaci kupující neprodleně vyrozumí prodávajícího (e-mail, vnitřní pošta či telefon).
Převzetím zásilky od dopravce se kupující stává majitelem zásilky včetně jejího obsahu! Převezme-li kupující od dopravce poškozenou zásilku a chce náhradu, musí neprodleně zásilku včetně veškerého obalového materiálu vzít a u dopravce uplatnit reklamaci a žádat o náhradu škody – vrácení hodnoty obsahu zásilky.
Pokud není obal zásilky při převzetí od dopravce poškozen, je kupující povinen ihned po převzetí otevřít zásilku a překontrolovat zda zboží není poškozeno či nechybí. Zjistí-li kupující při rozbalení zásilky, že je obsah zásilky poškozen či cokoli chybí, doporučujeme ihned zboží i obal nafotit. Kupující je povinen nejpozději následující pracovní den po převzetí zásilku reklamovat u dopravce včetně obalu a balícího materiálu a žádat o náhradu škody – vrácení hodnoty obsahu zásilky. O reklamaci zásilky kupující neprodleně vyrozumí prodávajícího (e-mail, vnitřní pošta či telefon).
Prodávající nehradí škody způsobené dopravcem, u kterých nebyl dodržen výše uvedený postup!
Děkujeme Vám a doufáme, že budete nadále využívat našich služeb.